Cégprofil

Rádiós médiafelületek értékesítése.

A Target Media Sales létrejöttének fő oka, a jelentős mértékben megnövekedett rádiók száma. Budapesten jelenleg 23 rádió hallgatható. Észrevettük, hogy ezen a zsúfolt piacon nehezen igazodik el az a hirdető, aki szeretne objektíven látni, illetve egy telefonhívással megoldani rádiós megjelenési kérdéseit.

Cégünk egy tanácsadó cég, aki segítséget nyújt a döntésben, abban, hogy milyen rádiót és hogyan használjon marketing céljai eléréséhez. Mi abban hiszünk, az a jó rádióreklám, ami működik. Az a reklám működik, aminek hatására az ügyfelek megjelennek az Ön üzletében. Amit mi nem csinálunk: nem vagyunk partnerek olyan reklámok lejátszásában, ami eleve nem fog eredményt hozni. Ezért is vannak kreatív munkatársaink, hogy a reklám már eleve olyan legyen, amire felfigyel a hallgató, és ne egy legyen a sok közül. Azt sem támogatjuk, hogy kevés reklámmal próbálja meg elérni célját. A rádiós reklám csak akkor működik, hogyha egy bizonyos darabszámú reklám legalább elhangzik egy nap. Ez nagyon tágan értelmezve minimális 3-4 darab/nap, mindez az adott rádió hallgatottságának (Reach és ATS) a függvénye. Persze, minden kampány egyedi. Az Ön termékének-szolgáltatásának ideális megjelenési tervében állunk rendelkezésére, hívjon akár most minket!

Átgondolta már a következő kérdéseket?

  • Miért lőne ágyúval verébre? Ha az Ön cége például csak Budapesten működik?
  • Ha termékét a prémium sajtóban hirdeti, rádióban is ezt teszi?
  • Miért használ csak 1-2 országos rádiót a kampányában, amikor Budapesten 23 adó létezik? Főleg akkor, amikor pl. egy óriásplakát kampányban a fővárost kiemelten kezeli?
  • Tudta, hogy Budapesten a GDP átlagosan 60%-kal magasabb az ország más területeinek átlagánál?
  • Tudta, hogy a budapesti rádiók az agglomerációt is beszámítva elérhetik az ország lakosságának 30 százalékát?
  • Tudja, hogy vidéken - a megyeszékhelyek nagy többségében - nem az országos adók a legnépszerűbbek?
  • Az Ön üzletében is a legolcsóbb termék a legjobb?
  •